lauantai 13. helmikuuta 2010

Tilaus Feeluniquestä

Värjäsin tänään hiukseni ja voin sanoa, että olen hyvin tyytyväinen. Väri todellakin on lähempänä mustanruskeaa kuin tummanruskeaa. Myös hiusteni kunto parani kivasti. Yritin ottaa kuviakin uudesta tukasta, mutta auringonvaloa ei ole enää tähän aikaan ja kameran salama vääristää, joten päätin siirtää kuvaukset huomiselle.

Tilasin Feeluniquestä testiin Kerastasen Nutritive Oleo-Relax Slim hiuksiin jätettävän hoitoaineen. Hintaa tälle tuli reilu 18 euroa, kun Suomessa hinta hipoo lähemmäs kolmeakymppiä.
Olen kuullut paljon kehuja tästä tuotteesta ja niiden perusteella päätin sitä kokeilla. Innolla odotan kuinka hyvin tämä sitten omissa hiuksissani toimii. En muuten ole aiemmin tuolta tilannut, mutta olen kuullut siitäkin niin paljon hyvää, että oli pakko kokeilla. Kyseisestä nettikaupasta ei mene edes postikuluja vaan ne sisältyy tuotteen hintaan, joten plussaa siitäkin. Nyt sitten vaan odottelemaan...   

Kuva: www.kerastase.co.uk

2 kommenttia:

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Oon tilannut monta kertaa tuolta ja oon ollut tosi tyytyväinen :) Toimitus nopeaa ja hinnat edulliset, täydellinen ostospaikka hiusjutuille.

PANDORA kirjoitti...

Hieno homma!:) En malta odottaa! :)