lauantai 6. helmikuuta 2010

Hello Sailor!

Lähes joka kevät tulee merimiesaiheiset vaatteet ja korut kauppoihin. Ja joka kerta olen niitä yhtä paljon inhonnut. Kuitenkin, jostain kumman syystä tänä vuonna olen niihin totaalisen ihastunut. Ankkurikorut, punaiset raitapaidat sekä laivastonsiniset hameet kultaisine yksityiskohtineen. Ihanaa! Hassua, että maku voi noin vaan muuttua. Nythän näkeekin jo muutamissa vaatekaupoissa raitapaitoja sekä ankkurikoruja, enkä malta odottaa että lisää tulee. Niitäpä odotellessa teinkin pienen kollaasin hahmottamaan mitä haluan tulevana keväänä löytää.
Sailor

Sinivalkoinen sailor mekko: very.co.uk, raidallinen hame: Nelly ja raidallinen paita sekä lucky charm koru: Asos, valkoiset shortsit kultaisilla napeilla: Shopruche, punainen ankkurikoru ja rusettikoru: Top Shop, kultainen ankkurikoru: Forever 21

7 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Minäkin olen innostunut sailortyylistä

PANDORA kirjoitti...

Kiva että iskee! :)

Marmu kirjoitti...

Täällä on myös yksi, joka on hurahtanut ton tyyppisiin vaatteisiin. :) Tossakin kollaasissa kaikki noi on tosi kivoja!

PANDORA kirjoitti...

Hieno juttu! :)

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Mä olen myös raitafani tällä hetkellä. Ne on jotenkin niin kesäisiä ja nyt niitä tuntuu olevan kaupoissa tosi paljon.

Anonyymi kirjoitti...

hei viititkö laittaa niist linzin kengist parempii kuvia, kun mietin itse niiden tilaamista:)

PANDORA kirjoitti...

Reetta,
Munkin mielestä ne on tosi kesäisiä ja tuntuu, että tänä keväänä niitä on todella runsaasti. Tai sitten vaan olen kiinnittänyt huomiota tänä vuonna enemmän kuin aikaisemmin :)

Anonyymi,
Joo yritän esitellä niitä vielä paremmin ja ottaa uusia kuvia ihan päivänvalossa niin värikin tulee lähemmäksi todellisuutta :)