torstai 4. helmikuuta 2010

I love Linzi Shoes

Iiiihhh! Ne tuli ne tuli! Tilasin viikko sitten Linzi Shoesilta vihdoinkin ne ylipolvensaappaat. Nyt ne on täällä. I am so happy!!!


Vasemman jalan kenkäosuus tuntuu hieman löysältä, mutta ainahan sinne voi pohjallisen laittaa tai paksumman sukan. Saappaiden varsi menee kuitenkin niin ylös, että se pitää kenkäosuuden jalassa eikä putoa. Varsi on hieman löysä, mutta pysyy ylhäällä, sitäpaitsi en usko että mistään saisin niin kireitä OTK:ita tämmöiselle tikkujalalle. Vartta voi käyttää sekä taitettuna että suorana. Ihan suorana se ylettyy ehkä hieman liiankin ylös, mutta ei se mua haittaa koska halusin muutenkin vähän runsaammat ylipolvensaappaat. 

Yritin ottaa kuvan saappaat jaloissa, mutta siitä ei tullut kovin hyvä. Täytyy ottaa paremmat kuvat, sitten kun on taas kuvaaja käytössä:

Huom! Kameran valotus vääristää saappaiden väriä. Ei ne oikeasti ole noin harmahtavanmustat.

Kyseessä ovat siis Linzi Shoesin Foxy-nimiset mokkajäljitelmä OTK:t. Koko 3:n pitäisi vastata 36 ja tässä mallissa se juurikin oli sitä. Koko 2 olisi ollut varmasti vieläkin parempi, mutta koska niillä ei sitä kokoa ole niin nämä ajavat asian tarpeeksi hyvin. Hintaa saappaille tuli noin 54 euroa postikuluineen. Eli ei paha! Toimitusaika kesti reilun viikon, eli melko nopeasti tulivat.

Vitsi, olen niin innoissani Linzistä ja näistä buutseista, etten halua ottaa näitä pois jaloista ollenkaan. Tekisi mieli kurkata siskonkin kenkäboxiin, mutten viitsi, sillä systeri haluaa kuitenkin itse avata sen. Miten ihmeessä yhdet kengät voi saada näin onnelliseksi? Olen niin iloinen, että uskalsin lopulta tilata nämä ja aion ehdottomasti tilata kyseisestä putiikista uudelleen :)  Se kun on aina vähän riskaabelia tilata vaatteita ja kenkiä sovittamatta. Varsinkin jos ei tilaa mistään Hennesiltä tai Ellokselta vaan jostain kauempaa, jonka palautus- ja vaihtokustannukset täytyy itse kustantaa. 

Mitä mieltä te olette mun uutuussaappaista?

4 kommenttia:

Marmu kirjoitti...

Tykkään! :)

PANDORA kirjoitti...

Kiva kuulla :)

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

On kyllä tyylikkäät saappaat ja hyvä että ostos meni nappiin. Olen monta kertaa meinannut tilata tuolta mutta en ole sitten uskaltautunut, mietin kenkien istuvuutta ja kokoa mutta monilla on niin hyviä kokemuksia että ehkä kannattaisi minunkin :)

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! Joo mäkin mietin pitkän aikaa, että tilaanko vai en. Mulla meinaan on todella vaikeankokoinen jalka ja monesti joutuu pettymään. Olen kuitenkin iloinen että otin rinskin, sillä nyt en tiedä miten olen pystynyt selviytymään ilman näitä saappaita :)