maanantai 22. helmikuuta 2010

Päivän hehkutukset osa 2

Päivän paras ostos

Joo, mun ei to-del-la-kaan pitänyt ostaa tänään mitään. Varsinkaan millään isolla summalla. Tapasin kaverini keskustassa ja poikettiin ihan muuten vaan Andiamoon ja kiertelin siinä vähän aikaa...kunnes huomasin NE siinä ikkunan edessä. 

Mulle tuli joskus Andiamon clubipostia, jossa näin Vagabondin sähkönsiniset mokkanilkkurit. Ne olivat mielestäni ihanat, mutta postissa ei lukenut milloin ne tulevat myymälöihin. Ajattelin jo myöhästyneeni ja unohdin ne aivan täysin, kunnes tänään sattumalta törmäsin niihin. Ensimmäisenä etsin pienimmän koon (36) ja olin varma, että se on liian suuri, mutta ihme kyllä ei ollut. Muutaman sekunnin epäröinnin jälkeen päätin ostaa ne.

Ei vitsi, olen varmaan yli kolme vuotta etsinyt sähkönsinisiä kenkiä ja vihdoinkin sain ne. Myyjä kertoi näiden olevan ainoat 36, jotka siihen myymälään oli tilattu. Materiaali on mokkaa ja Vagabondin kenkäkokemuksen perusteella pysyvät hyväkuntoisina pitkään. Hintaa näille tuli joku 89,90e.

7 kommenttia:

Maikko kirjoitti...

On kyllä hienot kengät.

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! :)

-SL kirjoitti...

Upeat kengät! kaunis väri

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! Mä niin tykkään sähkönsinisestä :)

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Oi, on kyllä sähäkät kengät! Hyvä että löytyi sulle vielä oikea koko :)

Tiedän tunteen kun on sellainen että "mun ei pitänyt ostaa mitään, menin vaan katselemaan" Jep, aika usein käy niin :D

Anonyymi kirjoitti...

Oih, noi on niiiiin sun kengät. <3 :)

-E-

PANDORA kirjoitti...

Reetta,
Niinpä, kokoa 35 löytyy niin harvoin ja 36 on usein liian iso. Nää oli kyllä ihan selkeesti tarkoitettu mulle :)

Joo, noin käy aika usein :)

-E-,
No niinpä. Oon ihan samaa mieltä :)