tiistai 2. maaliskuuta 2010

Nukkumaan!

Vitsit kun mua aina väsyttää tähän aikaan, mutta miksen koskaan pääse ajoissa nukkumaan. Toisin se oli silloin, kun olin leipomossa töissä ja nukkumaan oli mentävä viimeistään ysiltä todella aikaisten työvuorojen takia. 

Tässä kuitenkin päivän asu:

 Paita Tallinnan New Yorkerista, hame, neuletakki ja sukkikset H&M:stä ja kengät Vagabondin

Isäni oli kuusi viikkoa Singaporessa veljensä luona ja palasi eilen illalla takaisin kotiin. Faija kävi äsken kylässä ja toi mukanaan kivan kasan tuliaisia, joista lisää huomenna.

4 kommenttia:

Heini kirjoitti...

Pidän kovasti tyylistäsi! Tämäkin asu on niin nätti :)

tuliaispostausta ootellessa :D

PANDORA kirjoitti...

Voi kiitos paljon. Ihana kuulla! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Kiva blogi sulla! :) Tosi kaunis toi hame, pakko käydä itsekin etsimässä vieläkö niitä löytyis.. Osaatko muuten sanoa, eroaako Linzin kenkien koot Vagabondin kengistä? Mulle sopii Vagabondin 36 täydellisesti, ja ajattelin tilata eräät nilkkurit Linzistä mutten ole varma koosta.

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! :) Olen tilannut Linziltä ainoastaan yhdet kengät (ylipolvensaappaat), joten sen enempää kokemusta mulle ei niistä ole, mutta ainakin mun OTK:t tuntuvat hyvin samalta vagabondien 36 kanssa :)