perjantai 19. maaliskuuta 2010

Kevään juttuja

Laitoin aamulla H&M:lle tilauksen ja siitä tulikin sitten vähän isompi paketti...
H&M 2
Garden collectionin valkoinen luomumekko iski mallistosta ensimmäisenä silmään, keväiset röyhelöliivit sopivat ihanasti shortsien ja hippipannan kanssa. Merimiestyyliin hurahtaneena ankkuritoppi on ihan must. Sininen löysä paita oli pakko tilata jo pelkän värin takia.

H&M

Vaikka kevät tuleekin, ohuita neuletakkeja tarvii viileille aamuille ja illoille, vaaleansiniset farkkuleggarit tulevat tarpeeseen, sillä mun muut farkut on tummia.

H&M 3
Pinkit bikinit kivalla yksiyiskohdalla on niin suloiset, metsästämäni sähkönsiniset sukkahousut olivat alessa ja kotona pidettävät collegehousut ovat orgaanista puuvillaa. Turkoosi lattiapyyhe sopii mun kylppäriin täydellisesti.

6 kommenttia:

Marmu kirjoitti...

Noi röyhelöliivit on söpöjä, toi ankkuritoppi on ihana ja neuletakit tosi tarpeellisia. Siinäpä tulikin adjektiiveja. :D Eli kivat ostokset mun mielestä kaiken kaikkiaan!

PANDORA kirjoitti...

Kiitos, olen täysin samaa mieltä! :)

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Paljon kyllä tilasit mutta kaikki on käytännöllisiä. Olen yrittänyt saada haaviin samoja pinkkejä bikinejä mitkä sulla on tuossa mutta ne on aina ollut tuossa värissä loppu. Voisin vielä kerran koittaa onneani :D

PANDORA kirjoitti...

Voi ei! Kantsii yrittää, kyllähän niitä aina välillä tulee sinne lisää, niinkuin kävi Garden Collectionin kanssa. Mä taas oon yrittänyt tilata vihreitä bikinejä, missä on niitä "jalokiviä" mutta ne on ollut mun koossa loppu.

Heini kirjoitti...

Kivat ostokset! Nuo röyhelöliivit on ihanat, miten en moisiin hm-verkkokaupassa törmännytkään :/ mulla on uima-asujen kanssa taas sellanen probleema, että kaikki kivat on bikinejä ja mä ottaisin mielummin kokouikkarin. Joita sitten ei kivoja tahdo löytyä millään. Pöh..

PANDORA kirjoitti...

Kiitos!:) Ne löytyy kategoriasta takkeja/bleisereitä ja sieltä liivit. Mullakin meni aikaa niiden löytämiseksi, kun eihän nämä nyt mitään takkeja ole :D

No pöh, se on kyllä totta ettei kokouikkareissa ole niin kivaa valikoimaa kuin bikineissä. Toivottavasti kuitenkin löydät jostain kivat itsellesi :)