maanantai 23. marraskuuta 2009

It's mine now!

Tänään se tuli vihdoinkin! Yli viikko sitten metsästin Jimmy Choo For H&M:n leopardikuosista laukkua ja se on nyt MUN OMA. Jippii!:D




Hassua, että vielä vuosi sitten, en olisi ikimaailmassa ostanut mitään leopardikuosista ja vieläpä maksaa siitä yhdeksääkymppiä. Näin se maku muuttuu. Mun mielestä 90 euroa ei ole paljoa nahkaisesta laukusta, varsinkaan kun olen joskus maksanut tuplahinnan muovisesta Guessistä. Tämä laukku on todellakin hienompi, miltä se näytti mainoskuvissa. Hieman isompi se on mitä kuvittelin, mutta se ei haittaa yhtään. Tätä voi käyttää sekä clutchina että olkalaukkuna irroitettavan metalliketjun ansiosta.


Lauantaista sen verran, että kuvia ei valitettavasti ole. Kukaan ei siellä napsinut niitä, niin en mäkään sitten kehdannut, saatika paljastaa samalla että ne olisi tulossa mun blogiin. Jokatapauksessa kyseessä oli maailman parhaimmat bileet, maailman parhaimmassa seurassa ja mikä parasta...kyseessä on mun tulevat työkaverit! :)


Olen lähdössä illalla katsomaan nyt sitten sen New Moonin. Lippuja varatessa ei näyttänyt isoa määrää sinne tulevan, ihanaa :) Toivottavasti en pety elokuvaan...niin käy usein kun odotukset ovat todella korkealla kuten Taru sormusten herrasta - Kuninkaan paluun kanssa. Yleensä kannattaa mennä "leffa on varmaan ihan ok" - ajatuksella niin ei ainakaan pety. Tällaiselle positiiviselle persoonalle se vaan voi olla vaikeaa.

2 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

On kyllä tosi nätti tuo laukku, ostaisin itsellenikin mikäli raaskisin noin suurta summaa kerralla käyttää :S

PANDORA kirjoitti...

Kiitos, tämä on ihana :)