sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Seitsemän asiaa minusta

Sain tällaisen haasteen jo alkuviikosta, mutta vasta nyt sain aikaiseksi. Kiitos tunnustuksesta *~SL



Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi

Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

Anna tunnustus seitsemälle
(Haastan vaan kolme, sillä niin moni on jo ehtinyt tehdä tän)
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta



Ja sitten asiaan:

1. Mulle laitettiin reiät korviin kun olin 5-vuotias. Ensin toiseen korvaan, jonka jälkeen en meinannut antaa laittaa toiseen ollenkaan, joten piti käydä syömässä jäätelöä välillä. Sen jälkeen laitettiin vasta toiseen.

2. Mulla on kauhee korkeanpaikankammo ja lievä ahtaanpaikankammo. Näiden lisäksi pelkään myös kaloja ja lintuja, varsinkin puluja.
Mulla oli pienenä lemmikkinä gerbiili, jota en koskaan pitänyt sylissä, koska pelkäsin sitäkin :)

3.
En ole koskaan polttanut tupakkaa tai edes kokeillut sitä.


4. Mua on purrut pienenä siperianhuskyrotunen koira kasvoihin, joista jäi kauheat jäljet joksikin aikaa.

5.
Olen allerginen ampiaisenpistokselle. Pelkään myös niitäkin älyttömästä. Tuskaisinta on joutua samaan bussiin ampiaisen kanssa :/


6. Monet ovat täällä ihmetelleet, minkä maalainen olen. Äitini on suomalainen ja isäni singaporelainen. Olen syntynyt Porissa ja asunut Suomessa koko ikäni, lukuunottamatta sitä puolen vuoden asumista Saksassa. Eli kai mua ihan suomalaiseksi voi sanoa. En ole edes käynyt koskaan Singaporessa.

7.
En pidä suolaisen ja makean yhdistelmästä. En voi sietää esim. ananaksesta pitsassa.

Tämän tunnustuksen saa:

Vendeta
Nelliinan vaatehuone
Smells like candies


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Kiva blogi!
Ihana sekoitus,ole ylpea juuristasi.
Kumppanini on 6 eri kansallisuuden sekoitusta,ja kotimaamme ei ole yksi niista. =)

Terveisin
Noora

PANDORA kirjoitti...

No moi!

Kiitos paljon!:) Nykyisin olenkin hyvin sinut juurieni kanssa, eikä mua haittaa ollenkaan vaikka jotkut minua singaporelaiseksi kutsuukin :)

-SL kirjoitti...

Joo minäkin pelkään ampiaisia taidan olla niille allerginenkin.. tosi ikävää tuo koiran purema :(

PANDORA kirjoitti...

Joo ei se kovin mukavaa ollutkaan...jäi siitäkin lievä pelko isoja koiria kohtaan :(