sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Glitter nails

Mulla oli aamupäivällä geelikynsien ensimmäinen huolto. Se kuului vielä kaverini kynsiteknikko koulutukseen, joten sain tämänkin ilmaiseksi. Tällä kertaa olisin halunnut kynsiini keltaista glitteriä, mutta kyseistä väriä ei valitettavasti ollut joten "pienen" pohdinnan jälkeen valitsin hyvin neutraalin värin, joka sopii asuun kuin asuun. Muutenkin olen erittäin tyytyväinen näihin. Ihan kuin olisi tullut vieläkin hienommat kuin viimeksi, vaikka täydelliset ne oli silloinkin.

Huollon jälkeen päätin lähteä rannalle, sillä en halunnut tuhlata hienoa päivää sisällä. Siellä eräs kouluikäinen tyttö tuli jutteleen mulle, vaikken ole häntä koskaan aiemmin nähnytkään. Tyttö tuli kehumaan mun uusia kynsiä ja kysyi että mitkä ovat geelikynnet. Aika suloinen! :)

Nyt saa muuten tämä ampparisiedätyshoito riittää. Eilen maatessani rannalla ampiainen pörräsi viiden sentin päässä musta, enkä liikkunut mihinkään. Tänään toinen käveli reiteni päällä, eikä meinannut lähteä tiehensä. Oli niin ihanaa istua jähmettyneenä paikallaan ja toivoa ettei se pistä. Hyi, tuntuu vieläkin että se kävelee mun päässä tai jossain. Nään varmaan painajaisia ens yönä. Pelkään meinaan ihan hirveesti ampiaisia ja olen niiden myrkylle allerginenkin vielä. 

4 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Hienot kynnet!
täällä toinen joka on allerginen ampiaisille

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! :)

Venla kirjoitti...

Kivan kesäiset kynnet :)

PANDORA kirjoitti...

Kiitos :)