maanantai 26. heinäkuuta 2010

Live to party

Olen hehkuttanut joka paikassa, kuinka ihanat juhlat ja vieraat mulla oikeen oli. Saanko luvan vielä kerran? Kaikki meni paremmin kuin olin suunnitellut ja koko viikonloppu oli ihan mahtava. Parhaat synttärit ever!

Kutsuin siis kavereita sekä perjantaina että lauantaina meille syömään alkumaljojen kera. Perjantain ja lauantain pippalot olivat hyvin samanlaiset paitsi että lauantaina jatkettiin Sahaan tanssimaan. Harmi vaan, ettei Dj halunnut soittaa yhtäkään reggaetonbiisiä. Onneksi edes mun toive meni läpi.

Lauantain asuun olin todella tyytyväinen, vaikka se ei näyttänytkään siltä mitä alunperin halusin. Kehuja mekosta tuli jopa ventovierailta tytöiltä ja se on jo jotain. Kynsistäkään ei tullut ihan sellaiset kuin olin alunperin suunnitellut, kun en ollut tajunnut mistään 3D-geeleistä. Silti lopullinen lakkausvalinta sopi asuun kuin nakutettu ja olin supertyytyväinen.  

Lauantain kuvapläjäys... 

Juhlapöytää
 Veriappelsiini-suklaakakku
 Näitä tehtiin lisää...
"Hieman" jäistä Fresitaa
Kaakun leikkausta
Pitkäaikaisin ystäväni ikinä<3
Illan asu kokonaisuudessaan
Uudet kynnet
Itselaukeavan piti olla 10 sekuntia eikä kaksi...
Olen jo kiittänyt vieraita ihanista juhlista, joten erityiskiitokset molempien pippaloiden kuvaajille!

2 kommenttia:

-SL kirjoitti...

tosi ihana mekko:) ja kivoja tyylejä kavereillasi myös

PANDORA kirjoitti...

Kiitos paljon ja tarvii kertoa kommenttia eteenpäin :)