torstai 1. huhtikuuta 2010

Finally here

Vitsit kun tänään oli ihana päivä. Kevät on selvästi alkanut. Ulkona oli jopa niin lämmin että paistuin pelkässä paidassa ja tekonahkatakissa.

Hennesin tilaus saapui tänään ja niinkuin jo tilatessa arvelin...puolet näistä joutuu palautukseen. Kuvasin osan tilauksesta in action...

Kaikkein eniten odottamani tuote osoittautui liian isoksi niinkuin arvelinkin. Mekko ei näytä isolta, mutta jos en pitäisi kättä vyötäröllä se valahtaisi kokonaan alas :D Todella sääli, sillä muuten se on niin ihana (näyttää paljon paremmalta luonnossa kuin kuvissa). Mietin saisinko sen pysymään paremmin päällä, jos ompelisin satiininauhat olkaimiksi.

 Ankkuritoppi onkin paljon pitempi kuin luulin. Mulla se menee ihan mekosta.


Röyhelöliivin tilasin sekä valkoisena että roosan värisenä, mutta harmikseni jälkimmäinen saapuu vasta myöhemmin. Itse pidän tästä mallista tosi paljon mutta mietin näyttäisikö puuterin väri paremmalta mun päällä kuin puhtaanvalkoinen. Vai pitäisinkö molemmat värit?


Sininen paita on mulle löysä, mutta tällain hameen alla se näyttää toimivan ihan hyvin. Ja joo, joku kaipaisi vähän rusketusta hipiällensä.


Siniset farkkuleggarit ovat ainoat, jotka olen sataprosenttisesti päättänyt pitää. Olen jo jonkin aikaa etsinyt sopivan kokoisia vaaleansinisiä farkkuleggareita/farkkuja, joten nämä pidän ehdottomasti!

Nämä neuletakit näyttivät kuvissa niin kivoilta, mutta mun päällä ei niinkään. Edestäpäin ihan ok, mutta nousee tyhmästi tuolta takaa.


Vihreät bikinit pidän 99%:sti, mutta vaaleanpunaiset lähtevät paluumatkalle, sillä ne eivät istuneet hyvin. Harmi!

Nyt on teidän vuoronne ilmaista mielipiteenne ja kertoa mitkä mun kannattais pitää ja mitkä ehdottomasti palauttaa.

8 kommenttia:

-SL kirjoitti...

eikö tuota valkoista ollut pienempänä? se on ihana!

PANDORA kirjoitti...

No ei kun 34 oli pienin buu :(

Marmu kirjoitti...

Huono tuuri kävi ton hameen kanssa. :( On tossa kuitenkin joukossa tosi kivoja juttuja!

PANDORA kirjoitti...

Totta! :)

Anonyymi kirjoitti...

Pitäsköhän mun testata sitä valkosta ennenkun palautat...? :) Tarvisin jonkun mekon kesäks...

En tykännyt valkoisesta röyhelöliivistä, ehkä se puuteri ois kivempi. Jos neuletakit ei istu hyvin, älä pidä. Ankkuritoppi on kiva, niin myös leggarit ja vihreet bikinit. Sinisestä t-paidasta en niin välitä, kuvan välityksellä.

-E-

PANDORA kirjoitti...

Mun puolesta voit testata, mutta kuinka pian pääsisit tännepäin?

Siniset leggarit on ihan parhaat, ankkuripaidan varmaankin pidän samoin bikinit. Sinisen paidan palautan, mutta liiveistä en ole vielä päättänyt. Jotenkin uskon sen roosan olevan parempi väri :) Kiitti kommenteista!

Anonyymi kirjoitti...

Niin minkä kokoinen on tuo ankkuri-toppi?

PANDORA kirjoitti...

Se on kokoa 34 :)