tiistai 13. huhtikuuta 2010

Miu Miu fever

Laadukkaan nahkalaukun metsästäminen on saanut mut taas kerran haaveilemaan merkkilaukkuja. Alunperin mun oli tarkoitus löytään suht edullinen sekä kestävä nahkalaukku, joka kuitenkin miellyttää silmää. Valitettavasti tällaista ei ole tullut vastaan ja olen välillä eksynyt merkkilaukkusivustoille. Viimeksi mulla oli reilu vuosi sitten kova laukkukuume, kun harkitsin Guccin Indy bagin ostamista. 

Jos mulla olisi tällä hetkellä säästössä tarpeeksi rahaa niin ostaisin Miu Miun Bow bagin. Tykkään siitä, koska siinä ei ole mielestäni mitään liikaa eikä liian vähän. Laukku on ajaton ja sitä tulisi varmasti käytettyä monta vuotta. Yleensä olen ajatellut, mikäli joskus satsaisin rahat merkkilaukkuun niin ostaisin sen mustana, koska se on väreistä kaikkein käytännöllisin. Mun mielestä kyseisessä mallissa tuo ruskea väri on kuitenkin kaikkein hienoin. Kyseinen laukku on siis hintava, mutta ihan mahdollinen...ainakin sitten joskus. Indy bag maksoi meinaan yli tuplasti enemmän.


Myös Miu Miun Coffer on ihana. Se näyttää mielestäni "kalliimmalta" kuin tuo Bow, eikä ehkä ole niin ajaton. Mustana tämä malli on kuitenkin paljon hienompi kuin edellinen. 

 
No mitäs mieltä olette? Kelpuuttaisitteko mitään näistä itsellenne?

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi ylävasemmal oleva ruskee laukku on ihan törkeen ihana! :D

PANDORA kirjoitti...

Niin on :)

Anonyymi kirjoitti...

aww. toi miu miun musta bow bag <3 mulle! ruskeakin on ihana, ehdottomasti enemmän sun tyylinen.

haluutko hieman valoittaa, minkä verran noin suunnilleen tollasesta saa maksaa?

PANDORA kirjoitti...

Musta bow bag maksaa 750e. Muista väreistä en tiedä, joko kalliimpia tai sit saman hintaisia. Sit kun noi tulee aleen niin voi saada jopa 40% halvemmalla.

Anonyymi kirjoitti...

Se ruskee on ihan mun laukku! Ihana! En osaa kylläkään kuvitella sulle(ton sävystä)ruskeeta laukkua, ehkä se valkonen ennemmin...mut valkosesta ei ehkä kantsi maksaa isoo hintaa, kun ei säily varmaan niin hyvänä. Kaikista alin laukku on ihanan värinen, mut mallista en tykkää yhtään.

-E-

PANDORA kirjoitti...

Juu en mä valkoista ajatellut ekana ostaakaan :)

Anonyymi kirjoitti...

Viittasinkin omaan kommenttiini. :)

-E-

PANDORA kirjoitti...

Ok :)