perjantai 29. tammikuuta 2010

Päivän nolaus

Vitsit mun päivä ei oikein alkanut hyvin tänään. Mun oli tarkoitus treffata kaverini keskustassa, mutta olin liian aikaisessa ja päätin mennä H&M:lle siksi aikaa. Juuri kun olin lähdössä pois, huomasin vanhan tuttuni tai ainakin luulin niin. Moikkasin tyyppiä, kyselin kuulumisia ja ihmettelin vielä miksi hän ei tunnistanut minua. Nooh, lopulta kävi niin, että kyseessä oli ihan eri henkilö

Mies oli ihan täsmälleen samannäköinen kuin vanha työkaverini, enkä olisi tervehtinyt, ellei hänkään olisi katsonut minua sen verran pitkään. Kaikilla ulkopuolisilla taisi olla hauskaa, mutta mä lähdin nolona, aikamoista vauhtia kaupasta pois. En kyllä aio moikata enää ketään, ellei ne moikkaa mua ensin. Ihan vaan tiedoksi kaikille tutuille! :)

Loppupäivä menikin tosi mukavasti ilman mitään sen kummempia nolauksia. Kaverini oli hiukan myöhässä ja venasin hetken ulkosalla, kuitenkaan palelematta (kerrankin). Käväistiin muutamassa kaupassa ja mentiin lopuksi Picniciin kahville. 

Superhienot näkymät Picnicistä Hämeenkadulle ;)

Muuten, Escadan uusi kesätuoksu on tullut kauppoihin ja mäkin kävin nuuhkaisemassa sitä. Tuoksuu aikalailla samalle kuin monet aiemmatkin, mutta silti hyvälle.

Hauskaa perjantaita kaikille. Mä lähden tästä nukkumaan!

4 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Minullekin on käynyt noin :D ja joskus myös ulkomailla

PANDORA kirjoitti...

No hyvä tietää, etten ole ainoo! :D

Anna kirjoitti...

hei mulle on käynyt niin että mulle on tultu puhumaan ja luultu joksikuksi toiseksi :D älä nolostele, varmaan sen miehenkin mielestä ollut vaan hauskaa ;)

PANDORA kirjoitti...

Toivottavasti! :)