torstai 28. tammikuuta 2010

Hyrrrr...

En löytänyt tänä talvena sitä täydellistä talvitakkia, joten olen kynsin hampain yrittänyt pärjätä Mangon syystakilla kovissakin pakkasissa. Tänä aamuna koiran kanssa lenkkeillessä kuitenkin tuuli tuiversi niin kylmää, ettei edes laskettelutakki riittänyt lämmittämään. Chiquikään ei ollut yhtään niin onnessaan ulos päästyään kuin normaalisti, vaan raukka meni makuuasentoon keskelle tietä. Yleensä ulkonäkö menee sen mukavuuden ylle, mutta en pystynyt seisomaan ulkona edes paria minuuttia, joten jouduin nyrpeänä hakemaan kellarista sen vanhan nolon toppatakin. Jotkut näyttävät paksussa takissa erittäin hyvältä, mutta mua se ei imartele ollenkaan. Lähdin siis eskimoksi pukeutuneena keskustaan ja palelin silti.


Takki, huivi ja paita: H&M, farkkuleggarit Gina Tricot

Kotiin päästyäni lämmittelin varmaan vartin, etten enää hytissyt. Mun talvisaappaat eivät ole erityisen lämpimät, sillä niissä on yhtä ohuet pohjat kuin kesäkengissä. Muuten se karvavuori kyllä lämmittää. 

Loppuilta meneekin sitten näiden ja tv:n parissa:



5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä noi jälkimmäiset on? :O

Hei toi takki on ihana (ainakin kuvassa), en muista tollasta! Myy se mulle jos et tykkää??

-E-

-SL kirjoitti...

nam mitä herkkuja :)
minunkin on ollut vaikea löytää takkia, jotenkin valikoimat on niin suppeat

PANDORA kirjoitti...

-E-,
Ne on salsalla ja juustoraasteella kuorrutettuja meetwursteja. Ihan mielettömän hyviä. Löysin netistä ohjeen.

Olen ostanut sen ammattikouluaikoina, ettei mikään ihme ettet muista. Mun on varmaan pakko pitää se tämä talvi varalla jos vielä noin kylmiä ilmoja tulee, mutta sitten vois kyl kattoo jos vaikka löytäisin paremman talvitakin jostain :)

*~SL,
Joo niin tuntuu, että on. Varsinkin täällä Tampereella. Talvitakki on mun mielestä kaikkein vaikein ostettava vaate muutenkin.

Anna kirjoitti...

joo talvitakkeja on vaikea löytää! mut toi mikä sulla tossa on, on mustakin tosi hieno :O itekin etsiny jotain tollasta.

PANDORA kirjoitti...

Ai, no hyvä että tykkäät :) Ehkä mä en sittenkään näytä niin dorkalta kun kuljeskelen tämä takki päällä.