keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

Hammaslääkäripelkoa

Vitsit kun oli hyvä säkä tänään ku kävin hammaslääkärissä. Mulla on vihlonut hammasta jo yli viikon ja aattelin sen olevan paikan tarpeessa. No, kun lääkäri tarkisti hampaan niin ei siellä mitään reikää ollutkaan, eikä misään muissakaan. Mulla on lievä hammaslääkäripelko ja olin aika jännittyneenä odotushuoneessa, jonka varmaan hammashoitajakin huomasi. Oli kyl siistiä vaan lähtee siitä sit ilman mitään puudutuksia ja porailuja.

Jatkoin sieltä matkaa keskustaan, tarkoituksena löytää sopivan värinen clutch lauantaiseen synttäriasuun. Ei löytynyt ihan sellaista minkä olisin halunnut, mutta ihan hyvä kakkosvaihoehto kylläkin eikä hinnallakaan pilattu.





Päivän asuna Ginan paita, JC:n neule, Onlyn shortsit, Biancon laukku ja Kenkä revon ballerinat



Musta perustoppi 6,90e H&M



Clutch 4,90e (alennuksessa) Gina Tricot


3 kommenttia:

Anna kirjoitti...

ai sä hait ton laukun sit! ehkä munkin pitäs kun se on niin kiva ja edullinenkin :P hei, mikä siinä hampaassa sitten oli :O

PANDORA kirjoitti...

Joo mä sit hain sen, kun kiersin koko keskustan, eikä löytynyt yhtään keltaisia. Se tais olla viimeinen minkä näin ainakin koskarin myymälässä, mut jos sen haluut niin ehkä sä saat sen lauantain jälkeen :) Ei siinä sit ollu mikään tai luultavasti oon jotenkin purrut esim yöllä hampaita yhteen niin kovaa tjn.

Anna kirjoitti...

okei, hmm, katsellaan siis ;)