sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

My new nails

Kaveri tarvitsi kynsimallia kynsiteknikko koulutukseensa ja mähän tietysti suostuin enemmän kuin mielelläni. Mulle laitettiin siis geelikynnet glitterilakkauksella. Alunperin ajattelin, että glitteriä laitettaisiin ranskalaisittain, mutta sitten tulikin parempi idea ja sitä laitettiinkin vain pieni määrä koristeeksi ja korallinväristä mattalakkaa tippeihin. Pikkurilleihin ja nimettömiin tuli myös pienet timantit. Taisin olla aika vaativa malli, mutta ainakin sain juuri sellaiset kynnet kuin halusinkin. Siitä on tooosi pitkä aika (melkein kymmenen vuotta) kun mulla on viimeksi ollut pitkät kynnet, joten tarvii taas yrittää opetella elämään näillä. Vitsit en malta päästä esittelemään näitä kaikille. Mulla on meinaan pitkän aikaa ollut kynnet tosi huonossa kunnossa.   

 Muchas gracias vielä kerran Mirkkelis! Sä kuitenkin luet tätä :)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ollos hyvä vaan! Etkä sä yhtään vaativa ollut....;)

PANDORA kirjoitti...

Hahaa niin niin ;D

Veera kirjoitti...

Ihanat kynnet!! Päiskä esitteli mulle tän sun blogin ja pakkohan se oli tulla kurkkaan ja liittyä lukijaksi ;) Ihanan näköinen blogi!!

-SL kirjoitti...

Tosi hienot

PANDORA kirjoitti...

Veera,
aijaa, ihanaa että liityit :) Kiitos ja kunnia taitaa mennä Miralle :)

*~SL,
kiitos :)

Oliviar kirjoitti...

IHANAT KYNNET!! Taidanpa ens kerralla laittaa kynsiini samantyyppisen lakkauksen eikä aina sitä samaa ranskalaista manikyyriä.. :)

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! Mä oon niin rakastunut näihin kynsiin, että tuijottelen niitä koko ajan :) Mahdan olla hauska näky kun kävelen tuolla.