torstai 27. toukokuuta 2010

Busy day off

Veljeni valmistuu lauantaina ja olen luvannut leipoa hänen ylioppilasjuhliin kaikenlaista. Mulle tarjottiin iltavuoroa tälle päivällä, mutta onneksi kieltäydyin, sillä olen puuhaillut vaikka mitä aamusta asti. Ensin kävin kaupungissa mm liiton asioilla ja klo 13 jälkeen en ole tehnyt muuta kuin leiponut (kävin mä kyllä välissä kaupassa) ja vasta äsken söin ensimmäistä kertaa tänään. Hommaa on siis riittänyt näin vapaapäivänä ja huomenna jatkuu.

Kokeilin myös ensimmäistä kertaa niitä kuuluisia Macaroneja, mutta ensimmäinen erä epäonnistui valitettavasti. Tämän jälkeen päätin kokeilla jotain toista ohjetta ja onnistuin huomattavasti paremmin.

 Välissä lemon curdia eli suomeksi sitruunatahnaa

8 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Hyvältä näyttää!

PANDORA kirjoitti...

Kiitos! :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi vitsi miten hyvin onnistuneen näkösiä! Löytyyköhän toi ohje netistä? :)

PANDORA kirjoitti...

Voi kiitos paljon! :)

Ohje löytyy täältä:
http://www.mtv3.fi/koti/ajankohtaista.shtml?1070652

Anna kirjoitti...

oi kun näyttää herkullisilta!

PANDORA kirjoitti...

Kiitti :D

Mariela kirjoitti...

Miten sait noista noin pyöreitä eli täydellisiä?

PANDORA kirjoitti...

Kiitos, vaikka eihän ne nyt ihan täydellisiä ole :) Ihan massapussilla yritin pyöreitä "kolikoita" pursottaa. Tietysti reilu kolme vuotta työelämässä olleena kondiittorina mun pitäisikin jo osata kaikenlaista :D