lauantai 13. kesäkuuta 2009

Prinsessa ja intiaani

Ihanaa viikonloppu! Tuntuu hassulta viettää viikonloppua samaan aikaan kuin muutkin, sillä mun ei enää tarvi mennä lauantaisin töihin vaan pääsen aina perjantain jälkeen vapaalle. Tai ainakin nyt tän kesän ajan. Kesäflunssakin on mennyt jo melkein ohitse, jess.

Käväisin tänään keskustassa "ikkunaostoksilla". Tilini on melkein täysin tyhjä ja maanantaina on palkkapäivä. Aattelin käydä tarkastamassa tarjonnan, jos löytyis jotain kivaa ja ostaa ne sit heti maanantaina:) Löysin muutaman ihanan mekon ja otin pari kuvaakin.





Oon jo jonkin aikaa etsinyt tämäntyyppistä mustaa mekkoa. Se on niin ihanan rento päiväkäyttöön, mutta siitä saa myös loistavan juhlamekon oikeilla asusteilla. Löytyy myös mm punaisen värisenä.





Tämä on ihana mekko/tunika kaikinpuolin muuten, paitsi tuo hyvin vaaleanpunainen väri ei oikein miellytä minua. Varsinainen prinsessamekko. Mielestäni se sopisi hyvin vaaleille leideille. Jos sama mekko olisi löytynyt jonkin muun värisenä kuten mustana, sinisenä tai edes hot pinkkinä, en epäröisi yhtään. Muuten tuo on kyllä malliltaan aivan ihana.



Tämä musta mekko löytyi Jim & Jillistä. Hyvin samanoloinen kuin tuo eka (musta) mekko. Vaikuttaa vain monikäyttöisemmältä, sillä kaula-aukko on erittäin avonainen mulle ja tarvii alle jonkin muun paidan, jolla saa muutettua kivasti asun väriä. Tiedän, toi mun ruskee toppi ei sovi sinne kyllä yhtään.


Mitäs mieltä olette? Kumpi musta mekko on kivempi
ja sopisiko tuo haalean vaaleanpunainen väri mulle?



Päivän asuna yksi tämän kesän hiteistä. Eli intiaanihenkinen asu. Värjäsin muuten vihdoinkin hiukseni takaisin tummaksi. Mitäs pidätte?





Tummanruskea toppi & neuletakki: H&M, inkkaritunika, farkkuleggarit, käsikoru ja panta: Gina Tricot, laukku: Kappahl, kengät: Tapas Shoes (kahdessa ekassa kuvassa näkyy kengät), kaulakoru: Glitter


2 kommenttia:

E kirjoitti...

vaaleanpunainen tunika on ihana! kiva blogi:)

PANDORA kirjoitti...

Kiitoksia paljon!:) Mä oon alkanut tykkäämään tosta väristäkin enemmän.